sobota, 23 lutego 2013

Przeprowadzka

No i nadeszła ta potworna chwila...
Kartony, worki, meble rozkręć, meble skręć... Ja w tym wszystkim z brzuchalem, z jednej strony robię, co mogę, żeby pomóc, z drugiej proszę Boga, żeby mi jeszcze nie nakazał potomka na świat wydawać, bo roboty zatrzęsienie, a pewnych rzeczy za mnie się po prostu zrobić nie da!

Do tego kurki moje się tak podobają, że nowe tkaniny zamówiłam i szyć bym chciała, młodego w nowym przedszkolu zaadaptować trzeba i w ogóle tyle tego...!

Bardzo mi się podoba nowe mieszkanie, kuchnia taka duża i ciepła i ze stołem solidnym i już tak bym chciała, żeby tam było urządzone i ładnie i miło...
A łazienka, co mi się (nie wiedzieć czemu) wydawała zielona, okazała się szaro-turkusowa :P

Na dziecięcy pokój taki mam pomysł:


Już się nie mogę doczekać! :)

W salonie będzie biało-szaro, z niebieskimi dodatkami:





A kuchnia a la rustykalna:





Takie mam zamysły, w związku z powyższym w ostatnich dniach wykupiłam pół miejscowego Pepco :P

A pomiędzy pakowaniem kolejnych worków i kartonów uszyłam kilka małych kureczek, na patysiach ;)








No, chyba pójdę spać, bo jutro kontynuacja walki z dobytkiem...
Chciałam zorganizować Wielkanocne Candy, ale nie wiem, czy zdążę... Boję się, że nie podołam...


Pozdrawiam!







12 komentarzy:

  1. Oj... będzie pięknie!
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeka was dużo przyjemnej pracy! Efekty wyjdą zapewne zachwycająco! Pomyśl tylko czy te skrzynki w dzieciécym pokoju nie zmniejszą ci go znacznie. One są dość duże. Choć wygląda to świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zapowiada się pięknie:) super pomysl z kolorkami w dziecięcym pokoju:) I jeszcze kurki w tym wszystkim zdążyłaś uszyć podziwiam!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niech wszystko idzie po Twojej myśli :) tylko się nie przemęczaj :) trzymam kciuki żeby się udało

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia jak marzenie! Dobrze, ze nie masz blisko do mojego Pepco bo uwielbiam tam zaglądać, kupować pierdółki i patrzeć na te wszystkie cudności ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wnętrza :) Taki styl mi się bardzo podoba... chciałabym mieć taki w domu. Twój na pewno będzie piękny :)=

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysl na pokoj dziecy Suuuper az mnie korci ,aby dzieciom takie polki zrobic :) Bedzie na pewno pieknie :) Sliczne kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już gdzieś widziałam ten wpis... albo mam deja -vu ;-)))
    Nie przepracowuj się... uważaj na siebie i Maleństwo... ;-)))
    Mieszkanko na pewno będzie piękne... Pomogłabym ale... daleko mi do Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te matki! Dla dzieci nieba by uchyliły.. ;)) więc pracują w pocie czoła.. ;)))
    Mam nadzieję, że jednak dasz radę wszystko uporządkować i nie urodzić! ;))

    Już nie mogę doczekac się efektów..najbardziej intryguje mnie salon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wszystko wymyśliłaś:) Wszystkie pomysły bardzo mi się podobają:) Bardzo ładny ten stół z ostatniego zdjęcia do kuchni i pomysł z kubeczkami na ścianie tez świetny:)Mi salon na biało niebiesko też się marzy:) ale bez szarości tylko się obawiam czy ta biel długo się utrzyma przy dzieciach? Pokój dla dzieciaczków cudny po prostu:)
    Słodkie te Twoje kureczki:) i jak się na nie patrzy to już się wiosny chce:)

    Powodzenia przy przeprowadzaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana GRATULUJĘ potomka...
    Niech zdrowo rośnie, niech grzeczny będzie - oczywiście bez przesady ;-))) Niech się mamie wysypiać daje - oczywiście w miarę możliwości Duszę i serducho wrażliwe mieć będzie na pewno - mama go nauczy piękno dostrzegać ;-)))
    Wszystkiego dobrego dla Całej Rodziny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne pomysly!!
    Moze do tak pieknych wnetrz przydadza sie moje drewienka :)
    A kurki sa prze sliczne!
    Pozdrawiam Goraco!!
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń