niedziela, 7 kwietnia 2013

Wreszcie nareszcie...?

Aż się boję, że zapeszę...
Dziś u nas słonko. Cudowne, jasne słoneczko! Rety! Nawet nie trzeba wychodzić z domu, żeby od razu lepiej się funkcjonowało :)
Szczerze powiedziawszy, to mam spory kłopot z tym wychodzeniem z domu...:/
Miesiąc po narodzinach Cypa totalnie nie mam się w co ubrać, kilka kilogramów jeszcze do zrzucenia, kilka miesięcy nie kupowałam żadnych ciuchów i teraz wychodzi na to, że mam jedne spodnie na krzyż, a we wszystkich bluzkach sprzed ciąży brzuszek jeszcze średnio się prezentuje... Ech... Trudne to wszystko, bo wymaga cierpliwości, a to zdecydowanie nie jest moja mocna strona...
Ledwo udało mi się ogarnąć włosy, ale zawsze coś  ;)
No, ale pomalutku... Wypadłam kompletnie z obiegu i muszę się rozeznać w trendach wiosennych najpierw :)
Chłopaczki moje na słonko też dziś zostały wystawione, Cyp po spacerze śpi jak zaczarowany :)





Powstał dziś Król Pirat :)
Czemu pirat? A żeby pasował do salonu ;)
Duży królik, polarkowy, zajął honorowe miejsce na cypkowej komódce :)
Czaszkę trupią popełnił ukochany mój ;)




A wczoraj machnęłam do kuchni rzodkieweczki :)
Żeby było wiosennie :)
Ozdobiły karnisz :)



Pozdrawiam wiosennie już chyba!!! :)








8 komentarzy:

  1. Takiej rzodkiewy jeszcze nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie już trąbią,że wiosna idzie,więc chyba faktycznie idzie :))) U nas dziś popołudniu słoneczko nieśmiało zawitało i poświeciło. Liczymy na więcej ;) ale już rodzi się nadzieja,że zima odchodzi naprawdę :))) Piękne zdjęcia. Płotek i króliczek coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciuchy lubią spać na spacerze...;-))) to chyba najlepsza na nie metoda ;-)))
    A pirat... nooo... strach się bać Psze Pani ;-)))
    Słonecznego tygodnia życzę i dłuuugich spacerów

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci suuper spia na dworze jak i po spacerku :):) Tak to jest po ciazy ,ze dopiero nas kobiety objawia jak malo rzeczy mamy :) Malymi kroczkami i schudniesz :) hmm chociaz nie jestem tego az tak pewna jak maz Ci nadal bedzie tak dobrze gotowal :):) I masz racje namawiaj meza na posty :) Tak i Ja sie czegos nowego naucze :) Milego wieczorka Wam zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ujęcia :)fajnie prezentujesz Swoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń